Bewertungen von Wielies Broodjeszaak Zeeland

Neue Beurteilungen

5.0
DOROTHE VAN GAAL
15 Juni 2026

heerlijke verse broodjes

Meulepas
14 Juni 2026

Weer heerlijke broodjes gehad en ook mooi op tijd klaar. Voor onze smaak zou er wat meer pesto op mogen. 😊

Ria
14 Juni 2026

Voor de eerste keer besteld en in een woord, GEWELDIG, lekker vers, goed van smaak, veel keuze, waar voor je geld en nog gezond ook, voor herhaling vatbaar

Yasmin van der Loop
7 Juni 2026

Lekker, goede service en vriendelijk!

Miep
6 Juni 2026

Broodje van de maand juni is een aanrader.

Joyce van Lith
1 Juni 2026

Iedereen was zeer te spreken over de broodjes! Bedankt ook voor jullie flexibiliteit voor wat betreft de ophaaltijd!

Kim
31 Mai 2026

Nog een keer het broodje van de maand op de valreep besteld. Jummie

Jacquelien van Ras
25 Mai 2026

Bistrobol was verrassend lekker , dankjewel voor je telefoontje !

Micha
25 Mai 2026

Echt lekkere broodjes

Dhr van D.
23 Mai 2026

Tonijnsalade is hier subliem.

Ilse
21 Mai 2026

Naast mega lekkere broodjes ook heerlijk schepijs. En steeds andere smaken, hier worden we blij van.

Wilhelmien Smits
15 Mai 2026

Erg lekker!

Lex Holtslag
10 Mai 2026

Alleen maar complimenten voor de goed op afspraak geleverde broodjes invhet lunchpakket. Zeer smakelijk en smaakvol verzorgd. De verpakking kan misschien iets soberder. Denk eens na over een handzaam draagbaar papieren tasje met natuurlijk je naam en logo. Is waarschijnlijk ook een stuk goedkoper. Veel succes we komen vast weer terug.

Marty
10 Mai 2026

Super lekkere broodjes goed belegd echt top

Senor Kip
9 Mai 2026

Lekker pittig broodje met kip. Aanrader.

Sandra
9 Mai 2026

Super lekker...❤️

Bianca klerkx
7 Mai 2026

Jullie Wrap zijn gewoon lekker en vooral goed gevuld.

Bart van Tienen
1 Mai 2026
Jacquelien van Ras
30 April 2026

Veel gezien op Instagram en het heerlijke ijs geproefd en nu ook de carpaccio salade en broodje zalm , erg lekker en super vers!

YKE
19 April 2026

Super lekker vers, goed belegd, veel keuze. Netjes verpakt. Bestelling op tijd klaar.

R
18 April 2026
Saturnus dames 1
12 April 2026

Wederom bedankt voor de heerlijke wraps. Wij hebben er erg van genoten, weer goed geregeld en vers verpakt. Hartelijk dank

Mia
11 April 2026

Het was weer fantastisch lekker!

Fijs en Ilse
9 April 2026

Naast lekkere broodjes ook een heerlijk ijsje gegeten. Leuk dat wielies dit aanbied.

School de Vlinder Reek
8 April 2026

Lekkere broodjes, vers en voldoende belegd. Goed verzorgd!

Marijke Wennekers
5 April 2026

Goede kwaliteit, fijn contact, snelle levering

Ilse
3 April 2026

Heerlijke broodjes!

Sam
2 April 2026

Broodje van de maand april vandaag meteen uitgeprobeerd, curryworst. Bevalt goed.

Autobedrijf van Dongen BV
27 März 2026

Broodjes zijn goed belegd n erg lekker

Michie
26 März 2026

Super lekker , had van mij echt wat meer tonijnsalade op gemogen ❤️

Rinie
22 März 2026

Heerlijk gegeten, bedankt!

Volleybalteam Uden
22 März 2026

Gister heerlijke wraps besteld voor het team als avond eten, na de wedstrijd. Ze zijn rijk gevuld, gezonder dan de Mac en ook nog eens heerlijk om langer te bewaren zodat wij ze na onze wedstrijd kunnen eten als avond eten. We zijn erg tevreden over de kwaliteit, bedankt voor de verzorging hiervan en tot snel weer.

Haike
20 März 2026

Heeeeerlijke broodjes en koekjes. Goeie service en precies op tijd klaar!

Bomvol
14 März 2026

Broodje bomvol..top broodje

Rens
11 März 2026

Broodje van de maand maart is een aanrader.

Helmich Heutink
7 März 2026

Weer waren de broodjes erg lekker. Klasse. 👌

Donna
6 März 2026

Lekkere broodjes, mocht wat groter. 1 broodje was niet genoeg als lunch. Wel heel lekker!

Jolanda
6 März 2026
Mylano
4 März 2026

Lekkere broodig snelle bediening

Peer
2 März 2026

Wat een topper broodje van de maand februari. Op de valreep nog snel 1 besteld, hopelijk komt deze vast op de kaart. Hint

Yvonne van Hout
27 Februar 2026

We hadden de lunchbox besteld voor een meeting en daarin zaten 5 heerlijke verse belegde broodjes. Supernetjes en lekker.

Russell Hartley
26 Februar 2026
Lisanne Timmers
26 Februar 2026

Het was weer heerlijk! Lekker versbelegde, goedgevulde broodjes.

Mex van de Werd
25 Februar 2026

Lekker warme verse broodjes en gemakkelijk te bestellen via de website!

Jutta
21 Februar 2026

Na het pakken van goud weer ff een broodje bella strega gehaald. Blijft goed!

Jolanda
21 Februar 2026
Nick van Dijk
20 Februar 2026

Lekkere broodjes en wraps.

Saturnus (Uden)
9 Februar 2026

Bedankt voor de heerlijke broodjes en wraps. We hebben er weer van genoten voor en na de wedstrijd. Leuk dat jullie er hand geschreven teksten bij zaten. Bedankt voor de extra support.

Henk dekkers
5 Februar 2026

Vandaag weer 2 broodjes besteld waren weer fantastisch

Lisa
5 Februar 2026

Heerlijk gegeten. Vandaag kwamen een paar vriendinnen lunchen, dus wij hadden een lunchbox besteld. Super handig en zag er mooi uit!

Peter Janssen
1 Februar 2026

Lekker verse broodjes! En heb nog even op de socials gekeken en ik ga zeker snel wat meer broodjes proberen

roy
1 Februar 2026
Dhr. K. van Dijk
29 Januar 2026

Het nieuwe broodje Lepinja is heerlijk, ga zo door.

Coos
26 Januar 2026

Heerlijke broodjes afgehaald

Susanne Goossens
25 Januar 2026

We hebben heerlijk gegeten! Mooie grote broodjes. Prijs kwaliteit is netjes!

Gwenda
16 Januar 2026

Heerlijke lunch gehad vanmiddag!

Paulien
10 Januar 2026

Heerlijke broodjes! Veel keus.

Henk dekkers
7 Januar 2026

Echt heel geweldig deze broodjes Complimenten hier voor

Siem
3 Januar 2026

Heerlijk gegeten vandaag bij Wielies!

Roy van Deijne
24 Dezember 2025

Best brutje in town

Lieke
21 Dezember 2025

Vandaag soep en broodje besteld. Om half 3 opgehaald en rond half 6 thuis opgewarmd en opgegeten. Was heerlijk, fijn voor avondjes als je niet zoekt te koken.

Saturnus dames 1
21 Dezember 2025

Met het hele team een lunch besteld voor, voor onze bekerwedstrijd! Er was veel keus dus iedereen kon wat lekkers en verschillend uitzoeken. Broodjes of salade! Het heeft ons erg gesmaakt en we hebben gewonnen! Tot nog eens!

Cindy
16 Dezember 2025

Heerlijke broodjes!

Jose v Dijk
8 Dezember 2025
Klaas
5 Dezember 2025

Een broodje van de maand besteld. Babi pangang, was lekker op een halve stokbrood tarwe.

De HeischeTip
5 Dezember 2025

Heerlijk en met zorg belegde broodjes. Altijd een feest met de lunch 😊 Prijs kwaliteit is super !

FvD
29 November 2025
Klaartje
28 November 2025

Samen met mijn collega’s weer heerlijk gegeten!

Tony
27 November 2025

Vandaag heerlijke broodjes besteld. Waren lekker vers, we hebben er van genoten. Snel nog eens.

Brenda Bongers
23 November 2025

Vandaag broodjes gehaald bij Wielies. Heerlijk vers gemaakt en wat lekker!! Wat een aanwinst voor Zeeland!!

Fam van Dalen
16 November 2025

Vandaag heerlijke broodjes besteld als lunch. Vooral de hete kip valt hier goed in de smaak! Komen snel weer terug voor een broodje 🥐

Lieshout
13 November 2025

Bella strega oelalaaa..wat een lekker broodje. Niet meer van de kaart afhalen aub

Gerard
9 November 2025

Het was heerlijk! Dank

Patrick
9 November 2025

Vandaag weer heerlijke broodjes besteld bij Wiellies. Broodje van de maand is goed gekeurd. Ook fijn dat je nu een halfstokbrood kan kiezen! Beter formaat voor meer trek, top

Wadji en Lars
2 November 2025

Wederom heerlijke broodjes, vandaag voor de nieuwe tuna en brie Melt gegaan. Ze waren heerlijk! Tot snel weer in de broodjes zaak!

Wilma Geerts
1 November 2025

We hadden bruin brood besteld en wit brood meegekregen. Verder prima

Wilma Geerts
1 November 2025

Qe hadden bruin brood besteld en wit brood meegekregen. Jammer Verder prima

Henny & Kees
31 Oktober 2025

Waren heerlijke broodjes. Dankjewel.

Monique smit
25 Oktober 2025

Helaas waren deze keer de broodjes wat hard en droog , en de brie niet rijkelijk belegd. De vorige keer waren onze broodjes heerlijk geweest , maar deze keer viel het wat tegen. De brie mag wat dikker want je proefde het amper. Prijs kwaliteit klopt dat niet helemaal. Het broodje met de pullet pork wat niet warm genoeg. Helaas deze keer maar hopen op een volgende keer weer wat anders te proberen .

Antwort von Wielies Broodjeszaak

Wat jammer om te horen dat het deze keer niet naar wens was, dat spijt ons! We vinden het natuurlijk heel belangrijk dat onze broodjes lekker en goed belegd zijn en zo te lezen zijn we daarin niet geslaagd bij uw bestelling. Bedankt voor uw eerlijkheid en we hopen dat het de volgende keer weer helemaal top is!

Dijk
4 Oktober 2025

Nieuwe kaart..nieuwe beoordeling. De warme broodjes zijn echt geweldig. Tuna melt...poh..

Rosan van Bommel
1 Oktober 2025

We hebben weer genoten van een heerlijke lunch!

Luuk van Dongen
29 September 2025
Merel
27 September 2025

Wat broodjes besteld voor de lunch met de fam, was erg lekker, waren er nog mee bezig toen we binnenkwamen dus écht vers ;) En m'n hondje mocht ook binnen komen kijken!

Anja
27 September 2025

Broodjes waren heerlijk, hoef verpakt en optijd klaar.

M v.d. heuvel
27 September 2025

Lekker broodje bal en broodje zalm. I bestel het broodje zalm zonder kuidenroomkaas

Michiel Lenders
26 September 2025

Bestellen altijd online met het werk, staat mooi op tijd klaar.

Paulien
20 September 2025

Lekkere broodjes!

Henk
18 September 2025

Was weer een lekker broodje

Mandy
14 September 2025

De oreo croissant is echt voor herhaling vatbaar!!

Sven van Kampen
5 September 2025

Lekkerste lunch in tijden. Heerlijke broodjes!

Roqi de Louw
3 September 2025

De broodjes waren weer heerlijk. En ik zou zeggen ga zo door.

Allinda Gerritsen Weustink
22 August 2025

Vandaag voor het eerst online een bestelling geplaatst. Bestelling ging makkelijk en het was op tijd klaar. De broodjes waren erg lekker, goede prijs en kwaliteitverhouding

Pepijn van Bakel
20 August 2025

Super lekkere broodjes! Ik heb ze in de pauze gehaald en het was echt een aanrader. Altijd vers, heerlijk belegd en de maandelijkse specials maken het extra leuk om terug te komen.

Teun
14 August 2025

Broodje bal met satesaus is nog beter!

Rosan van Bommel
13 August 2025

Heerlijke verse broodjes, top service, makkelijk te bestellen en op tijd klaar! 😁

Bowie
10 August 2025

Heerlijk gegeten hier!

Mats
9 August 2025
Diny
6 August 2025

Vandaag twee croissantjes en broodjes besteld online. Was makkelijk te bestellen, stond ook optijd klaar en het was heerlijk! Ga hier vaker bestellen.

Carin
2 August 2025

Erg lekker! 😋

Meike
2 August 2025

Vandaag de vakantie specials van de maand aug besteld. Ze waren erg lekker! Heerlijk broodje met veel smaak en vol belegd. De croissantjes zijn hier erg in trek bij zowel de kids als mij. Witte chocolade met pistache is goeie combi. Wij komen snel weer bestellen